Náš slib

Jako zodpovědný výrobce si potřebujeme ověřit tvůj věk, abychom dodrželi závazek zodpovědnosti našich značek na trhu.

Prosím, vyplň své datum narození:

Vstoupit
Pro další informace o zodpovědné propagaci našich produktů, prosím kliněte na odkaz Marketingový kodex Mars
Zpět na novinky

5 věcí, bez kterých se správný fanoušek neobejde

20.8.2015

Podle výzkumu* značky Snickers se více než polovina Čechů považuje za sportovní fanoušky. Snickers zase fandí jim. Na základě výsledků připravila značka praktické patero, které pomůže vytvořit z každého sportovního utkání nezapomenutelný zážitek, k tomu soutěž o sady fandících nezbytností a Snickers zónu jako bonus. Možná se podaří přesvědčit i zbytek České republiky, že být fandou má něco do sebe…

1) Něco pro komfort

Intenzivní fandění neznamená pohodlí a posedávání na tribuně. Pokud ale vyrážíte na stadion, nezapomeňte na praktický podsedák. O přestávkách se můžete pohodlně usadit a nabrat energii na další poločas, nebo třetinu. Téměř 40 % respondentů by ho na tribuně ocenila.

2) Dejte o sobě vědět

Není nad to vyjádřit přízeň svému týmu s fandícím prstem nebo šálou nad hlavou. Zaručeně to podpoří atmosféru na stadionu i doma před televizí. Podle poloviny příznivců sportu fandící předměty nemůžou chybět.

3) Nedávejte šanci hladu

Většina dotázaných potvrzuje, že jedna z věcí ovlivňujících jejich naladění a chuť fandit, je hlad. Díky němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %). Jen pětina respondentů je navíc úplně spokojená s nabídkou občerstvení na sportovištích. Nenechávejte nic náhodě. Snickers je ideálním řešením. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládě správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce.

4) Vezměte správnou společnost

Fandění je pro Čechy společenská událost a nezáleží, jestli jsou přímo na tribuně, nebo doma. Téměř 80 % dotázaných si myslí, že zápas si člověk může plnohodnotně vychutnat i u televize a hlavně v dobré partě. Pozvěte přátele, vezměte rodinu a užijte si zápas společně.

5) Stůjte při svém týmu za každých okolností

80 % Čechů potvrzuje, že žádný sport se neobjede bez fanoušků. Fandění souvisí s loajalitou, sounáležitostí a pozitivním přístupem. Neváhejte podpořit svůj tým, ať už se mu daří, nebo ne. Jen tak si zápas užijete za každých okolností a vychutnáte tu správnou atmosféru!

O tři z pěti zmíněných věcí můžete soutěžit do 20. 4. na profilu Facebook značky Snickers https://cs-cz.facebook.com/SnickersCeskoSlovensko. Ve hře jsou 3 skvělé „hladové sady“. Každá obsahuje maxi balení Snickers v hodnotě 500 Kč, k tomu nepřehlédnutelný fandící prst a pohodlný podsedák, vše zabalené do praktického batohu. Zbytek už je na vás!

Pokud nechcete být hladoví fanoušci, můžete navíc od 30. 4. do 17. 5. 2015 navštívit Snickers chill-out zónu v rámci Czech chill out zone by McDonald’s na střeše obchodního centra Galerie Harfa a naladit tu správnou fandící formu. Získejte čokoládové tyčinky Snickers, zahrajte si stolní hokej nebo jen tak relaxujte na lehátku před tím, než vyrazíte podpořit svůj tým!

Když máš hlad, nejsi to ty

Kampaň využívá známé osobnosti a postavy, prostřednictvím kterých ukazuje, že když má člověk hlad, není doslova ve své kůži. Celosvětově se v kampani objevuje řada známých osobností, např. Aretha Franklin, Liza Minnelli nebo Robin Williams. Pro Českou republiku byla nejdříve vybrána Joan Collins, Gremlin a nyní je vystřídal hladový fanoušek, který vznikl v lokální produkci.

Snickers

Čokoládovo-karamelovou tyčinku Snickers vyrábí společnost Mars, která je jednou z největších rodinných společností na světě. Společnost Mars je rozdělena do šesti obchodních segmentů, jedním z nich jsou i čokoládové výrobky. Na česko-slovenském trhu působí společnost Mars od roku 1992. V roce 1998 se spojila se společností Wrigley, a vznikla tak jedna z vedoucích cukrářských firem.

Tyčinka Snickers se vyrábí od roku 1930. Obsahuje arašídy, karamel, nugát a čokoládu. Tato kombinace si získala mnoho příznivců, což z ní činí jednu z nejoblíbenějších čokoládových tyčinek na celém světě.

*Výzkum společnosti STEM/MARK, únor 2015, 1010 respondentů

Objednej si nejnovější zprávy přímo od snickers

A už nezmeškáš žádnou akci.