Náš slib

Jako zodpovědný výrobce si potřebujeme ověřit tvůj věk, abychom dodrželi závazek zodpovědnosti našich značek na trhu.

Prosím, vyplň své datum narození:

Vstoupit
Pro další informace o zodpovědné propagaci našich produktů, prosím kliněte na odkaz Marketingový kodex Mars
Zpět na novinky

Celých 80 % Čechů si myslí, že žádný sport se neobejde bez fanoušků

20.8.2015

Podle výzkumu* značky Snickers z letošního února považuje 80 % Čechů roli fanoušků za klíčovou pro úspěch daného sportovního odvětví i konkrétního týmu. Dokazují také, že svoji roli berou opravdu vážně. Téměř 70 % sportovní dění alespoň nějakým způsobem sleduje, 62 % se za fanoušky přímo považuje. Do fandění navíc Češi vkládají emoce, což připouští přes 80 % dotazovaných příznivců sportu. Za hlavní benefit fandění, kromě možnosti vyjádřit podporu svému týmu, považují pocit sounáležitosti. Vnímají ho také jako způsob, jak se bavit a setkávat s přáteli. Sportovní fandění je pro mnohé Čechy jednoduše příjemnou povinností, koníčkem i vášní zároveň. Fandění je tedy pro Čechy kromě sportovní roviny také společenská událost, se kterou souvisí správná společnost i dobrá nálada. Většina dotázaných potvrzuje, že jedna z věcí ovlivňujících jejich naladění a chuť fandit, je hlad. Kvůli němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %). Kromě různých slaných pochoutek se jedna třetina Čechů při fandění posilňuje i čokoládovými tyčinkami, například Snickers. Právě Snickers je ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Názorně to ukazuje další pokračování dlouhodobé kampaně značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Neblahý vliv hladu potvrzuje například i Libor Bouček, velký fotbalový fanoušek a zároveň také populární moderátor nejen sportovních přenosů. „Když dojde například na fotbal, jsem opravdu zapálený fanoušek a chci podpořit svůj tým. Naprosté nasazení je samozřejmě potřeba i v roli moderátora, kdy se musím koncentrovat a zápas co nejlépe zprostředkovat fanouškům u obrazovek. Pocit hladu ničemu z toho neprospívá, někdy bych si dal sám červenou kartu. Snažím se mít vždycky po ruce nějaké rychlé řešení,“ potvrzuje Bouček. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči. Češi jsou nepochybně národ sportovních fanoušků a zajímají se o sport téměř bez rozdílu věku a pohlaví. Kromě toho, že asi 70 % respondentů sport sleduje v tisku či televizi, mnoho Čechů se pravidelně schází v klubech nebo restauracích a samozřejmě chodí přímo na stadion. Nejčastěji vyrážejí ven za hokejem, a to asi jedna třetina respondentů. Nejpravidelnější návštěvníky utkání představují fotbaloví příznivci, skoro 30 % z nich navštíví stadion alespoň 1x týdně. Téměř 80 % dotázaných si ale myslí, že zápas si člověk může plnohodnotně užít i doma u televize a v dobré partě. Čeští fanoušci navíc podle výzkumu nejsou příznivci formálních struktur, oficiální členství ve fanklubu potvrdily pouze 4 %. Celá jedna třetina se ale cítí být s konkrétním sportovním klubem spřízněna a fandí mu. *Výzkum společnosti STEM/MARK, únor 2015, 1010 respondentů

Objednej si nejnovější zprávy přímo od snickers

A už nezmeškáš žádnou akci.